Lansarea concursului pentru selectarea agenției media / de creație

Lansarea concursului pentru selectarea agenției media / de creație

Lansarea concursului pentru selectarea agenției media / de creație pentru realizarea Campaniei naționale de informare privind prevenirea și recunoașterea timpurie a accidentului vascular cerebral (AVC) – ediția 2026

Recunoaște. Acționează. Timpul contează!

 

Proiectul moldo-elvețian „Viață Sănătoasă: reducerea poverii bolilor netransmisibile”, implementat de Swiss TPH cu sprijinul Guvernului Elveției (SDC), anunță lansarea concursului pentru selectarea unei agenții media / de creație care va realiza ediția 2026 a Campaniei naționale privind prevenirea și recunoașterea timpurie a accidentului vascular cerebral (AVC).

Această campanie continuă inițiativele lansate în anii 2023–2024, care au contribuit la creșterea semnificativă a reacției rapide la semnele unui AVC și la adresabilitatea populației către centrele specializate în fereastra terapeutică (4,5 ore).


Obiectivul concursului

Selectarea unei agenții cu experiență în comunicare, producție media și marketing digital, care să dezvolte și să implementeze conceptul campaniei digitale în parteneriat cu Ministerul Sănătății și Agenția Națională pentru Sănătate Publică (ANSP).


Principalele sarcini ale agenției

  • Elaborarea conceptului creativ și a planului media digital (Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, Telegram, WhatsApp);

  • Adaptarea materialelor existente și dezvoltarea de noi produse media (vizualuri, clipuri, testimoniale, materiale audio);

  • Gestionarea campaniei digitale integrate;

  • Monitorizarea și raportarea performanței (reach, engagement, reacții online);

  • Pregătirea rapoartelor intermediare și finale.


Cine poate aplica

Agenții media și echipe creative cu minimum 3 ani de experiență în:
✔ campanii sociale TV/radio,
✔ producție audio-video,
✔ marketing digital, inclusiv pe platforme emergente,
✔ colaborări cu instituții publice și organizații internaționale.


Dosarul de aplicare trebuie să includă:

  • Profilul agenției (max. 1 pagină);

  • Copia certificatului de înregistrare;

  • CV-urile membrilor-cheie;

  • Minimum 5 exemple de campanii sociale TV/radio realizate;

  • Oferta financiară în MDL (TVA 0%).


Termen limită de depunere a dosarelor

15 ianuarie 2026, ora 24:00


Modalitatea de transmitere

Dosarele vor fi expediate la adresa:
info@viatasan.md
cu mențiunea: „Campanie AVC 2026”.


ToR complet poate fi descărcat aici


Descarcă materialul ro